Friday, August 19, 2011

Ombre hair

V posledním týdnu mě docela dost zaujal nový typ barvení vlasů "ombre hair". Jde buď o přirozeně vypadající zesvětlení vlasů od nejtmavší barvy u kořínků po nejsvětlejší u konečků, nebo prostě o dvojbarevné vlasy třeba i se šílenou barvou (jako Lady Gaga nebo Nicki Minaj).

Recently, I was quite interested in new type of hair coloring "ombre hair". It's about making your hair lighter and naturally looking from top of your head to the hair tips where hair is the lightest or you just can have two-tone hair with any colors, it can be natural or crazy - like Lady Gaga or Nicki Minaj, it's up to you!





Já sama to mám už jenom z vymytí hnědé barvy, která mi na původní blond nedrží, ale i tak sháním holičku, která bude schopná mi tohle na hlavě vytvořit pořádně :D. Co si o tomhle myslíte Vy? Dost lidí říká, že to vypadá jako odrosty, mně se to moc líbí...

I have my "own ombre" just 'cause I was blonde and I'm brunette now and my actual hair color washes from my hair, but I'd love to find a hairdresser who could make it on my head visibly :D A lot of people say it's unnatural, but I really like it... What do you think about that trend? Natural or not? Hit or miss? Write, write!

No comments:

Post a Comment